Monday, February 6, 2012

lagi 3 hari genap setahun

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah

=)
seperti yg tertera pada title di atas*ayat skematik electronic*
lagi 3 hari ,genaplah setahun blog nie xde post baru tapi itulah tak sempat nak genap setahun dah ada post baru.weeee..

seperti yang semua sedia maklum,semalam adalah hari kelahiran junjungan besar kita, Rasulullah SAW.kalau dahulu kala,'zaman batu',perasaan sayang and kasih pada Rasulullah adalah sebab kerana baginda adalah kekasih Allah.tapi sekarang tidak lagi.*eh bkn tak sayang and chenta pada baginda la*

sekarang,setelah keluar dari 'zaman batu' tersebut,rasa sayang and kasih and chenta pada baginda makin menebal and ia bukan sekadar kerana baginda adalah kekasih Allah,tapi disebabkan bagindalah kita semua islam hari ini.Disebabkan kesungguhan baginda melakukan dakwah and tarbiyyahlah,islam sampi kepada kita hari. Alhamdulillah,Alhamdulillah,Alhamdulillah =)

and lagi satu sebab adalah kerana rasa kagum and amaze dengan kehebatan baginda menyampaikan dakwah and tarbiyyah kepada semua golongan masyarakat baik hamba atau orang atasan sehingga mereka semua terima islam dengan sepenuhnya.'dose' dakwah baginda suitable for all golongan masyarakat.hebat kan Rasulullah. =)

p/s:saya telah memakai 'cermin mata' baru. jadi saya telah melihat dunia dengan pandangan baru.weeee..and thank U Allah for giving me this opportunity =)

No comments:

Post a Comment