Wednesday, June 2, 2010

routine

al kesahny
everytyme jea nk exam bsar*stat dr AS dolu2 la*
aku kan hntr msg kat smua org*actually classmates jea*
utk minx maaf n sgala mak nenek la
dolu2 bley la
sbb classmates x rmai n smua pown cm baek2
tp skang
ad la dlm 100 org kot*eh tipu r,tolak ko soram da jd 99 org*
tp masalah aku hanya baek dgn 9 org jea
iaitu bebdk msia yg baek-lg-sopan-santun-berbudi-bahasa-pekerti-mulia
*ok itu tlebeyh puji sbnrny*
back to main point aku berblongging ari nie ad utk tlis benda nie:

bahawasanya,saya Nor Atikah Binti Rosdi
ingin memohon maap jika ada tersalah silap dimana2
terkutuk tersepak terpukul dimana2
minx halal makan n minum
dan jgn lupe doakn saya lulus final nie
Amin~

p/s:saya malas sbnrny forward2 msg*padahal free jea kot hntr kat bebdk yg dk kat india*
owh,lpe nk mention:my final start from 8 of jun till 17 of jun

satu lagi
jgn lupa
doakn utk saudara seagama kte
wlaupown rakya msia da dbebaskn
tp still ad lg saudara2 kte yg ditahan
dan juga rakyat2 palestin yg sudah lme terputus hubungan dgn dunia luar
sekali lagi
jom menembak doa~

No comments:

Post a Comment